Milovníci zlatavého moku se mohou těšit na největší výběr řemeslného piva. Během nákupu ho mohou i ochutnat

Date:

Milovníci zlatavého moku se v nejbližších měsících mohou opět těšit na největší výběr řemeslného piva. Kaufland pokračuje v podpoře lokálních výrobců. Speciální chlazená vitrína slovenských pivních speciálů, bude umístěna od pondělí 2. května ve všech 72 prodejnách po celém Slovensku.

0bchodný řetězec již minulý rok nabídl svým zákazníkům výběr řemeslných speciálů od slovenských pivovarníků. Řetězec se rozhodl tento projekt zopakovat a rozšířit o nové spolupráce. Výběr řemeslných piv od 29 regionálních pivovarů najdou zákazníci i letos v Kauflandu, přičemž celkový počet pivních specialit stoupl na 105.

„Chlazená pivní vitrína doplňuje naši standardní nabídku o kvalitní české produkty, které zpříjemní nejbližší měsíce všem fanouškům řemeslného piva. Zároveň nás velmi těší, že po loňském roce projevili i noví dodavatelé zájem zapojit se do tohoto úspěšného projektu,“ říká Samuel Machajdík, mluvčí společnosti Kaufland Slovensko.

Slovenští řemeslní pivovarníci díky spolupráci s velkým řetězcem získali po nelehké sezóně nové možnosti, jak vstoupit do českých domácností. Své pivní speciály nabízejí v chlazených vitrínách větší i menší dodavatelé. Ti podle vlastních kapacit zásobují buď téměř celou prodejní síť přes logistické centrum, nebo svá piva dodávají lokálně. Z tohoto důvodu se může stát, že některé značky buou pouze v prodejnách v jejich okolí.

Pivovar NILIO z Liptovského Mikuláše se do projektu zapojuje již druhým rokem a kromě svého polotmavého kvašeného piva přináší možnost dopřát si chuť řemeslného piva bez výčitek díky nealkoholickým speciálům. „Velice nás těší, že společnost Kaufland umožňuje dostat naše produkty k novým zákazníkům, a to včetně těch, kteří preferují nealkoholická piva,” říká Matúš Kozina, ředitel pivovaru NILIO.

Customer buying beer in liquor store. Lager, craft or wheat beer. IPA or pale ale. Woman at alcohol shelf. Drink section and aisle in supermarket. Lady holding bottle in hand. Drink business concept.

Aktuální pivní trendy

Každý Slovák vypil v roce 2020 téměř 70 litrů piva. Přestože výroba piv stoupá, spotřeba v důsledku pandemie podle Slovenského sdružení výrobců piva a sladu za uplynulý rok poklesla až o třetinu, informuje obchodní řetězec Kauflad. Dodává, že nejoblíbenější u na Slovensku zůstává i nadále tradiční desítka. Však stále více stoupá zájem o nealkoholická piva a radlery. V rámci EU patříme k lídrům v jejich spotřebě.

Stále větší oblibě mezi zákazníky se těší i slovenská řemeslná piva. „Malí regionální pivovarníci je vyrábějí podle vlastních receptur, často používají speciální chmel, neprodlužují trvanlivost piva pasterizací a zejména ho vaří s velkou láskou. Pro mě se řemeslné pivo stalo oblíbeným nápojem, které může mít nejen tělo, ale i duši,“ dodává Michaela Florišová, která je ve společnosti Kaufland zodpovědná za regionální sortiment. Řemeslné pivní speciály může zákazník ochutnat i podpořit v rámci běžného nákupu v prodejní síti Kaufland.

- Reklama -pr článek

Nové příběhy

Další články autora
Katka

Pořiďte si nové cyklistické oblečení v té nejvyšší kvalitě

Také je pro vás léto symbolem cyklistiky, výletů na...

Minerální kameny a vůně

K minerálním kamenům ve vašem meditačním koutku patří také...

Vstříc krásným vlasům a pleti s ricinovým olejem

Pleť, vlasy, ale také nehty, řasy a obočí jsou...

Rukou blízkých loni zemřelo 23 lidí. Co říkají statistiky o domácím násilí?

Pandemie byla dokonalou bouří domácího násilí. Domácího násilí v uplynulém...